TOP MIESIĄCA KWIECIEŃ.

poniedziałek, 8 maja 2017

żródło zdjęcia: pinterest

Zobaczcie co zachwyciło mnie w tym miesiącu:


1. Ulubieńcy amfora.pl

A w moim ulubionym sklepie amfora.pl, który oferuje mnóstwo najlepszych kosmetycznych marek zakochałam się jakiś czas temu i dobrze o tym wiecie. Stworzyłam mini wishistę produktów, które muszę mieć, a których jeszcze nie wypróbowywałam. Na Waszych blogach znalazłam wiele pozytywnych opinii o danych kosmetykach, które właśnie kupuję dzięki portalowi amfora.pl. Powoli wszystko kompletuję i jestem tak samo zadowolona jak Wy. Fajnie, że mogę czytać Wasze opinie i zamawiać sobie, testować produkty, które polecacie. A poniżej kilka rzeczy, które zamówiłam sobie w ostatnim czasie na amfora.pl.
Myślę, że w sklepie każdy znajdzie coś dla siebie. Zobaczcie tylko te ceny! Dużo taniej niż w stacjonarnych drogeriach. W dodatku wszystko można odbierać zupełnie za darmo w NetPunktach. Dla mnie bomba. A oto link do mojego koszyka: <klik>.

2. Zupa krem serowy

Pierwszy raz jadłam ją w mojej ulubionej restauracji i to zupełnie przez przypadek! Pani pomyliła zamówienia i zamiast mojego dania przyniosła mi... zupę serową. Nie byłam zła, a wręcz zadowolona. Dzięki temu mogłam wypróbować coś, czego chyba nigdy bym nie wzięła. W domu postanowiłam zrobić coś podobnego, a oto przepis:

SKŁADNIKI:
  • bulion drobiowy, 1,5 litra
  • marchewki gotowane, 1,5 sztuki
  • por, 1 spora sztuka
  • masło, 3 łyżki
  • starty ser żółty, 200 g
  • śmietankowy serek topiony, 200 g
  • Śmietana kremówka, 300 ml
  • sól
  • Pieprz ziołowy
  • Gałka muszkatołowa
  • koperek, według uznania
  • grzanki
PRZYGOTOWANIE:
  1. Gdy por się już zeszkli, dodaj marchewkę i wlej 1,5 l bulionu.
  2. Przykryj garnek pokrywką i gotuj ok. 10-15 min.
  3. Do zupy dodaj sery. Podczas dodawania cały czas mieszaj zupę, aby się dobrze rozpuściły. Rób to na małym ogniu, aby zupa nie zagotowała się.
  4. Gdy sery się rozpuszczą wlej śmietanę i dopraw gałką muszkatołową oraz innymi przyprawami według uznania.
  5. Zdejmij garnek z ognia i zmiksuj dokładnie zupę blenderem.
  6. Zagotuj zupę. Niech pogotuje się kilka minut. Podawaj z grzankami i posypaną koperkiem. 
  7. Dodaj grzanki

3. Sposób na przechowywanie różyczek

Każda kobieta dostaje dużo kwiatów. Zazwyczaj wytrzymają one w wazonie około tygodnia, następnie więdną, a my je po prostu wyrzucamy. Ja przywiązuje się do wszystkiego, nawet do kwiatów. Żal mi je po prostu wrzucić do kosza, coś co dostałam z miłości i nawet w tym prezencie widzę jakiś dar prosto z serca. Przez długi czas suszyłam je. Mój pokój był pełen suszonych róż. Jestem alergikiem- roztocza kurzu. Niestety zbierało się na nich go tyle, że musiałam coś innego wymyślić. I tak w IKEI spojrzałam na uroczy słoiczek, który stał się domkiem dla moich róż. Wysuszone obcinam i same główki wkładam do wielkiego słoja. Nie wyrzuciłam żadnego kwiatka, którego dostałam od mojego chłopaka, wszystkie przechowuję tutaj już od dwóch lat. Same plusy- zawsze są przy mnie, ładnie wyglądają, a cały słój pięknie pachnie!

4. Blog planer/ daily planer

To idealny sposób dla osoby, która lubi dobrze zorganizowany czas. Planery można znaleźć na stronie whynow. Nie tylko dla miłośników organizacji, ale również dobrego designu- planer jak i samo opakowanie. Tylko spójrzcie na magię słodkich kokardek i te kolory!

5. WZMACNIACZ OBJĘTOŚCI od gobli.pl

Ostatnio dostaje od was wiele wiadomości i komentarzy z zapytaniami na  temat moich włosów. Przybliżę Wam ich historię w kilku słowach. Ratunkiem dla nich stał się wzmacniacz objętości, który kupiłam na stronie gobli.pl. Nie mam idealnych włosów, są cienkie i łamliwe. Naturalnie nie będą puszyste i lśniące. Zawsze muszę używać do ich pielęgnacji jakiegoś produktu. myję włosy co dwa dni i po każdym myciu nanoszę na włosy preparat. Bez niego one by sobie tak dobrze nie poradziły!

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post:) Zainteresował mnie Daily Planer, pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis na zupę muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!Obserwuh=ję Twoje wpisy od jakoegoś czasu. Jestem bardzo zadowowlona z zakupów na amfora.pl, więc postanawiam się odwdzięczyć i tez coś polecić;)
    Ostatnio na kanale YT u Brave Ave zobaczyłam koszulki i skarpetki Pinky Planet (http://www.pinky-planet.pl) i przepadłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że zakupy udane. Stronka świetna, słodziutkie ubrania <3.

      Usuń
  4. Ser uwielbiam, więc może się skuszę na taki krem :)
    Ostatni produkt do włosów mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, ja to uwielbiam wszelkie planery i akcesoria do planowania czasu i chyba się skuszę na ten od why now bo słyszałam pozytywne opinie. Zainteresowałaś mnie też tym sposobem na różyczki, przepięknie to wygląda.

    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietni ulubiency. Post super sie czyta :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia